Рюкзак для ноутбука Canyon 15.6" BPS-5 backpack (CNS-BPS5BBR1) - Largo

Рюкзак для ноутбука Canyon 15.6" BPS-5 backpack (CNS-BPS5BBR1)

Код товару: 333619
1999.00 грн
Рекомендований розмір ноутбуку - 15.6", Матеріал - поліестер, поліуретан, об`єм - 22 л, Особливості - бічні кишені, регулируемые лямки, вага - 1,5 кг, Колір - чорний
Купити

Рюкзак Canyon BPS-5 — чудовий вибір аксесуару на кожен день. Витончений у дизайні і створений для міста, рюкзак ідеально підійде для вашого 15-дюймового ноутбука. Завдяки загальному об’єму 22 літрів, в цей рюкзак можливо помістити багато інших речей — чого більш ніж достатньо, щоб повноцінно прожити свій день. Простір рюкзака забезпечує розміщення речей в чотири внутрішні кишені та в три зовнішні, з додатковою кишенею для пляшок. Спеціальне відділення для ноутбука виконано з матеріалу піни для додаткового захисту завдяки амортизації, а задня панель має товстий шар матеріалу. Рюкзак виглядає акуратно, плечові ремені - м'які на дотик, водостійкий матеріал від несприятливих погодних умов, має порт USB-A (кабель в комплекті!) для зарядки пристрою – комфорт і зручність використання, – вище очікувань.

Виробник: Canyon
Артикул: CNS-BPS5BBR1
Код товару: 333619
Спосіб закриття
блискавка,
Матеріал
поліестер, поліуретан,
Колір
чорний,
Країна виробництва
Китай,
Модель
15.6" BPS-5 backpack,
Кількість основних відсіків
1,
Внутрішня ширина під пристрій
310 мм,
Внутрішня висота під пристрій
450 мм,
Вага
1,5 кг,
Спинка
м'яка,
Особливості
бічні кишені, регулируемые лямки,
Об`єм
22 л,
Гарантія, міс
24,

Доставка і Повернення

Отримати товар, який Ви придбали в Інтернет-магазині Largo, можливо декількома способами. Так зокрема, ви можете прийти в наш магазин та забрати товар самостійно, можете скористатися послугами нашого кур’єру, або ж будь-якої іншої кур’єрської служи.

Вибравши техніку в інтернет-магазині Ларго, ви можете розраховувати на отримання оригінальних і якісних приладів. Повернення, обмін або заміна виробів здійснюється відповідно до положень Закону України під назвою «Про захист прав споживачів».

Відгуки (0)

Авторизуйтесь, щоб залишити свій відгук