У яких випадках можна повернути товар?
  • Якщо не пройшло більше 14 днів, не враховуючи дня покупки. 
  • Якщо він не був в використанні, збережений товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також фіскальний чек.

Які товари підлягають гарантійному ремонту?

  • Якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну через виробничий брак, ми відремонтуємо його або замінимо на новий.

  • Перш ніж здати товар на гарантійний ремонт, ознайомтеся з умовами гарантійного ремонту. Існують товари, які ремонтуються лише за місцем встановлення (наприклад, бойлери, кондиціонери, газові котли, системи фільтрування води).
  • Для ремонту великої побутової техніки (пральних машин, холодильників, посудомийних машин, кондиціонерів тощо) можна викликати майстра сервісного центру на вашу адресу.

Коли гарантія не надається?

  • Якщо гарантійний термін на товар закінчився або не не був передбачений виробником.
  • Якщо сервісний центр або виробник надає документ, де визначено вину споживача у недоліку товару.

У яких випадках можна повернути товар?

  • Якщо не пройшло більше 14 днів, не враховуючи дня покупки.
  • Якщо він не був в використанні, збережений товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також фіскальний чек.

Усі товари можна повернути?

  • Якщо товар залишився у належному стані, не був у експлуатації і зберіг товарний вигляд – його можна повернути протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки.
  • Не можна повернути товар, який був у експлуатації або вийшов з ладу.