Кабель для принтера USB 2.0 AM/BM 1.8m Cablexpert (CCP-USB2-AMBM90-6) - Largo

Кабель для принтера USB 2.0 AM/BM 1.8m Cablexpert (CCP-USB2-AMBM90-6)

Код товару: 295121
79.00 грн
Тип - кабель, тип Вхід - USB AM, тип Вихід - USB BM, довжина - 1.8 м
Купити

Абсолютно всі сучасні комп'ютери і цифрові, мобільні гаджети оснащуються універсальним інтерфейсом USB.
Цей тип з'єднання призначається для зарядки гаджетів і передачі інформації між підключеними один до одного гаджетами.
USB - кабель забезпечує значно більшу швидкість безпечної передачі даних, ніж той же модуль Bluetooth або Wi-Fi з'єднання.
Інтерфейс USB використовується для миттєвої синхронізації смартфона з ПК, що дозволяє програвати музику і відео з телефону прямо на комп'ютері.
Також, USB - кабель використовується під час перепрошивки смартфона, оновлення його.
Через кабель - USB можна керувати мобільним телефоном прямо з планшета або ноутбука, а також з'являється можливість використовувати на ПК мобільний інтернет.

Не вистачає довжини кабелю? Не біда!
Кабель Cablexpert дозволяє підключати стандартну USB-периферію до смартфонів і планшетних комп'ютерів.
Кабель Cablexpert підходить для USB 2.0 високошвидкісної передачі даних.
Особливості:
- Надійне з'єднання
- Позолочені контакти
Характеристики:
- Роз'єми: вилка USB A — вилка USB B
- Інтерфейс: USB 2.0
- Довжина кабелю: 1,8 метра  

Виробник: Cablexpert
Артикул: CCP-USB2-AMBM90-6
Код товару: 295121
Тип
кабель,
Тип Вхід
USB AM,
Тип Вихід
USB BM,
Довжина
1.8 м,
Країна виробництва
Китай,
Модель
USB 2.0 AM/BM 1.8m,

Доставка і Повернення

Отримати товар, який Ви придбали в Інтернет-магазині Largo, можливо декількома способами. Так зокрема, ви можете прийти в наш магазин та забрати товар самостійно, можете скористатися послугами нашого кур’єру, або ж будь-якої іншої кур’єрської служи.

Вибравши техніку в інтернет-магазині Ларго, ви можете розраховувати на отримання оригінальних і якісних приладів. Повернення, обмін або заміна виробів здійснюється відповідно до положень Закону України під назвою «Про захист прав споживачів».

Відгуки (0)

Авторизуйтесь, щоб залишити свій відгук